Friday, September 13, 2013

Cakap senang...sendiri nak buat pon susah...

Ermmmmm... Senang bebeno ckp kat org.. "Patah tumbuh hilang berganty"..

Tpy aku sendiri xmampu lakukan....
Ckp senang lah... Tpy skurang2nya aku mmberi semangat pada org lain... Supaya tak sama2 kecundang...

Utk mencari yang lain... 
Hty ini mungkin blom brsedia... 
Ada yg menanty.. Tpy semua aku tolak ketepi..
Kerana sisa2 luka masih berdarah...
Aku tak mahu yang baru turut terluka..

Biarlah luka ini sembuh sendri..
Aq ingin menceriakan idup org lain...
Melihat kegembiraan org lain adalah kegembiraan aku jugak!

Smile n thx Allah... Aku masih punya papa, kakak2, abang... Dan sahabat yg sentiasa disisi aku... 

P/s: senyum lah...jika Dengan senyuman dapat mmbuat org lain trsenyum...

(Mrapu ja aku nih!) :)


No comments:

Post a Comment